Psi Fryzjer Pongo

Regulamin

Współpraca z Pongo

§1. Rezerwacje i organizacja pracy

Wizyty można umawiać i odwoływać telefonicznie pod numerem +48 724 456 270, a także za pośrednictwem wiadomości SMS, Messengera lub Instagrama.
Przyjmujemy od poniedziałku do piątku, a ostatnie zapisy możliwe są na godzinę 17:00.

Bez opłat można odwołać wizytę najpóźniej 24 godziny przed jej terminem – wyłącznie przez kontakt telefoniczny lub SMS.
W przypadku nieodwołania wizyty w terminie lub nieobecności bez uprzedzenia, ponowna rezerwacja możliwa będzie wyłącznie po uiszczeniu pełnej opłaty z góry. Taka wizyta nie podlega żadnym rabatom, promocjom ani pieczątkom z karty klienta.

Prosimy o punktualne przyprowadzanie pupila – spóźnienie do 15 minut jest akceptowalne po wcześniejszym poinformowaniu.
Odbioru pieska powinna dokonać ta sama osoba, która go przyprowadziła, chyba że salon został wcześniej poinformowany o zmianie.


§2. Przebieg wizyty

W trosce o bezpieczeństwo psa i sprawny przebieg zabiegów, usługi wykonujemy bez obecności opiekuna – większość zwierząt jest wtedy znacznie spokojniejsza.
Jeśli pies wykazuje oznaki agresji, stresu lub nie pozwala na wykonanie zabiegów, groomer ma prawo przerwać usługę i wezwać właściciela do odbioru psa. W takiej sytuacji koszt wizyty nie ulega zwrotowi. Jeśli możliwe będzie wykonanie części usługi, opiekun zostanie poinformowany o nowej cenie.

Przy zapisie prosimy o zgłoszenie ewentualnych problemów zdrowotnych, behawioralnych lub alergii – ich niepodanie traktujemy jako brak przeciwwskazań.
W przypadku pierwszej wizyty pieska w naszym salonie, prosimy o wcześniejsze poinformowanie o tym groomera.
Pies powinien mieć ważne szczepienia przeciwko wściekliźnie i chorobom zakaźnym.


§3. Zasady pielęgnacji

Przed wizytą pies powinien zostać wyprowadzony na spacer i nie powinien być bezpośrednio wcześniej karmiony.
Wszystkie zabiegi pielęgnacyjne są wykonywane z kąpielą w salonie – nie wykonujemy strzyżenia na brudnym włosie.

Jeśli pies ma alergię, poinformuj nas o tym przed wizytą – dobierzemy odpowiednie, bezpieczne kosmetyki.
W trakcie zabiegów pies może być nagradzany smaczkami treningowymi – jeśli pies nie może ich jeść, prosimy o wcześniejszą informację.
Używamy wyłącznie profesjonalnych kosmetyków renomowanych marek, przeznaczonych do pielęgnacji zwierząt.

Nie wykonujemy strzyżenia „na zero” – to niezdrowe dla skóry psa. Psy z podszerstkiem nie są strzyżone, a trymowane zgodnie z ich potrzebami.
Rozczesywanie silnych splątań lub usuwanie filcu podlega dodatkowej opłacie: 120 zł za godzinę pracy (ustalane indywidualnie).
Uwagi i reklamacje dotyczące usługi przyjmujemy do 24 godzin po wizycie.


§4. Zdrowie psa

Nie stosujemy żadnych środków uspokajających – prosimy również o niepodawanie ich samodzielnie przed wizytą.
Jeśli pies otrzymał leki uspokajające z zaleceń weterynarza, poinformuj nas o tym przed rozpoczęciem zabiegów.

W razie wątpliwości dotyczących zdrowia psa, groomer ma prawo odmówić wykonania usługi.
Właściciel ma obowiązek zgłosić wszystkie aktualne dolegliwości psa oraz informacje o przyjmowanych lekach.
Salon nie ponosi odpowiedzialności za skutki zatajenia informacji zdrowotnych.

W przypadku podejrzenia choroby zakaźnej lub obecności pasożytów, usługa zostanie przerwana, a właściciel zobowiązany będzie do pokrycia pełnego kosztu wizyty oraz ewentualnych kosztów dezynsekcji.
W razie nagłego pogorszenia się stanu psa – możemy podjąć decyzję o wezwaniu lekarza weterynarii.

Salon dba o higienę i bezpieczeństwo – wszystkie narzędzia oraz powierzchnie są regularnie dezynfekowane zgodnie z zasadami BHP.


§5. Naruszenia zasad

W przypadku częstego łamania zasad umawiania wizyt (np. nieodwoływania lub odwoływania w ostatniej chwili), salon zastrzega sobie prawo do:
– żądania przedpłaty 100% wartości usługi przy kolejnych rezerwacjach,
– odmowy zapisu danego klienta w przyszłości.

Jeśli pies jest zaniedbany w sposób uniemożliwiający wykonanie usługi (np. duży filc, pasożyty), zastrzegamy sobie prawo do:
– przerwania wizyty i pobrania opłaty zgodnie z cennikiem,
– odmowy wykonania usługi do czasu poprawy stanu psa,
– zalecenia konsultacji weterynaryjnej.


§6. Karta Stałego Klienta

Pieczątka w Karcie Stałego Klienta przyznawana jest wyłącznie po wykonaniu pełnej usługi obejmującej kąpiel, strzyżenie lub trymowanie oraz inne zabiegi zgodne z ofertą.

Wizyty obejmujące wyłącznie drobne zabiegi (np. samo obcięcie pazurków, czyszczenie uszu, pojedyncze rozczesanie) nie kwalifikują się do uzyskania pieczątki.
Salon zastrzega sobie prawo do weryfikacji zakresu wykonanej usługi przed wbiciem pieczątki.